2010. július 27., kedd

III. Fejezet

3.Fejezet
Hogy közel-e vagy távol, hisz nem mindegy?



Fighter a sötétben ébredt. A felső testére nézett, s azt látta, hogy kis csípések vannak erős karjain. Egy lámpa világított felé, de körülött árnyak voltak, semmit nem látott, se senkit… Hirtelen egy hang szólalt meg Orosz akcentussal a sötétből. Őt sem látta, ahogy senkit sem… - Hát mit tegyünk vele?- Kérdezte a hang erőteljesen, hogy mindenki hallja a hatalmas terembe. – Égessük el!- Tépjük darabokra! – Zúzzuk porrá!- Szóltak egymás után az ötletek. – Nem, nem. Legyünk diszkrétek, vallassuk ki, s utána engedjük el, vagy semmisítsük meg! –Ezután robbanásszerűen jöttek a válaszok: - Minek elengedni, égetni kell! – Igen így van! – Az égetés jobb, mint az elengedés, nem vagyunk mi úri tisztek, sem nagy emberek vagy tudósok, a vallatás utána égetés! – Így van igen!- Ezután feltűnt egy női hang: - Én vallatom ki!- S ezzel bevitte egy üveg terembe, ahol be senki se látott, de belülről ki minden kilátszott. A nő egy átlagos farmert viselt, s nem volt olyan, mint a többi. Fighter úgy vélte Ő intelligensseb, jobb s kedvesebb. Fighter nem tévedett… Olyan bársonyos volt a hangja, mint a szellő meleg napon, a réten ahol madarak csiripelnek, s pillangók szállnak.
Egyszerű kérdéseket tett fel neki az alig huszonöt éves nő, akit Melanienak hívtak. Olyanokat, mint például ki küldött, honnan küldtek, de egyszerre rosszra fordult Fighter dolga. – Mi volt az ok, amiért ideküldtek, mi csak egy szövetkezet vagyunk abból a célból, hogy az emberek ne háborúzzanak. – Robbantással és pusztítással nem lehet elérni semmit sem! – Épp ezt szeretnénk megmutatni az embereknek. Lássák, hogy milyen rossz a háború, s hogy ugyan ezt csinálják csak ők embereket ölnek, s mi mindig bejelentjük mikor, arról nem is beszélve, mi nem öltünk meg senkit. Az üzenetben lévő kis segítség a 15:30 egy koordináta volt, s leteszteltük a tudósokat rájön-e valaki erre a kis apróságra, s gondolom te rájöttél! – Nem, nem én voltam az, aki rájött, én csak a báb vagyok, ami teljesíti a parancsot! – De hát te, nem ami vagy, hanem aki, hisz te élő lény vagy s, nem egy másik lelketlen android! – Köszönöm!- Mondta ezt Fighter mosolygós arccal. – Ön azt monda aki, nem azt hogy ami. Ez jól esett! - Visszatérve a lényegre most már érted miért csináljuk?- A lány már vissza fogottabb volt Fighterrel szemben. – Tudod… Én sem szeretem a háborút, s egész jó ötlet, hogy megmutassátok ezt az egészet a kormánynak, hogy Ők mit művelnek, de erőszakra a válasz nem erőszak.

-Austin minden rendben van?- Kérdezte Kitty egy kicsit megijedve. – Hát persze csak Fighter körülbelül most ért oda az ellenállók bázisához, hátha ott vannak… S nem használhat adóvevőt, mert lebukik. – Szóval ezért nem hallgattad meg Mr.Forgeron előadását az új fegyverről, amit bevethetnénk… - Apám most azt mondaná- Mondta magában Austin-:
„Hogy közel-e vagy távol, hisz nem mindegy?”. Csak, sajnos arra sosem figyelt, hogy az embereknek érzései vannak… - Nyugodj meg, Ő a legjobb és legfejlettebb bábunk, nem lesz semmi! – Na, hát épp ez az, őt nem lehet pótolni, ha baj van!- Ezzel Austin az irodájába ment, s egy felmérést nézett miszerint a fegyverekből hétezer darabot gyártottak ebből elvittek ezret, de hiányzik egy, ami nem került elő.

-Erre mit mondasz?- Kérdezte Fighter, egy kicsit furán nézve, hogy hasson a lányra. – Jó… na, ide hallgass- ezzel elengedte Fightert –mi próbálunk hatni az emberekre, s egyben a kormányra. Két nap múlva hadat üzenünk a tudósoknak, de ők nem tudják, mi mire készülünk! Ha nem szereted a háborút, segítened kell. Itt egy kis mikrochip, amiben benne van minden, a terv, meg az egész haditerv. Ha bele egyezel, akkor itt van a chip, de keresned kell egy-két társat, segítség képen!- Jó legyen! – Vágta rá Fighter kicsit elhamarkodottan. Most menj, de senki se tudjon róla, csak az, aki biztosan segít. - eközben egy csapóajtót nyitott ki- Ha ezen kimész, akkor a víz alatt lyukadsz ki és ott rögtön menj egyenesen. Onnan már tudod az utat. Ezzel Fighter kisuhant, s úgy csapta meg a víz az arcát, mint hogyha egy tortát vágtak volna hozzá. Egyszer csak minden elment az útjából, legyen az cápa, vagy más vízi gyilkos.


- Már itt kellene lennie!- Mondta ezt, már kicsit ijedten, hogy elveszítik a legértékesebb robotot, akit nem is ők fejlesztettek ki, hanem nagy valószínűséggel az Amerikaiak… - Austin, nem kell aggódnia, Fighter vissza fog térni! – Reméljük, mert ha nem az egész csata megbukik. – Eközben Mr.Forgeron egy levéllel rohant a kezébe Austinhoz. A levél még ismeretlen volt, de Austin tudta, hogy nem tesz jót senkinek. A levélben ez állt:

Kedves tudósok társasága!
Nagyra becsüljük magukat, és egyben tiszteljük is önöket, de ez így nem mehet tovább. Kihívom magukat, és még 400 katonát a frontra. A helyszín már maguknak sem ismeretlen, mert a csatatér tőlünk 3 km-re lesz. A robotjukat elengedtük, de kihallgattuk, s nem fognak csalódni. Ha mi nyerünk, nem kötnek szövetséget Amerikával, se senki mással, s maguk kecmeregnek ki a pácból egyedül, de ez még nem minden. Ha maguk vesztenek, nem háborúzhatnak, de az Amerikaiak se! Ha maguk nyernek, azt csináljuk, amit a kormány akar, és felbontjuk a szövetségünket! Ha bele egyeznek csak annyi a dolguk, hogy eljönnek.

Miután végig olvasta Austin a levelet, csak ennyit mondott:
- Készüljön a hadsereg! Csak négyszáz embert vihetnünk, de most kell bevetnünk a fegyvereket, amit újonnan fejlesztettünk ki!



1 nappal később:
- Tárcsázzák, kérem az Amerikai elnököt!- Mondta Austin egy kicsit dühösen emlékezve az ellenállók levelére. – Elnök Úr kérem, bele kell egyeznie a levélbe amit, átküldünk faxon. Ha nem teszi, elveszik az a lehetőség, hogy legyőzzük őket. – Igen olvastam a levelet én is arra jutottam, hogy nincsen más kiút ebből, csak az, hogy belegyezik Amerika. – Köszönöm elnök Úr köszönöm. – Ezzel letette a kagylót, mégis ideges volt, eközben az órája delet ütött az irodájában. Tudta, ha elveszítik, nem tehetnek mást, mint hogy megalázkodnak azelőtt, hogy nem háborúznak Amerikával

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvastam a 3. fejezetet, ahogy ígértem!
    Tetszik, a nyelvezete és a történet is magával ragad!
    Néhol azért használhatnál új sort, bekezdést, hogy kicsit áttekinthetőbb legyen. (Tudom, hogy az enyém sem az, de van kijelölt emberem, aki ezt elvégzi, meg egyébként is, kívülállóként könnyebb kiszúrni a hibákat)
    A numora medúzába is beleolvastam, még múltkor, az is egészen jó, de lássuk be, ez sokkal jobb:)
    Ott is, ha kicsit jobban ügyelnél a helyesírásra és a tagolásra (ami nekem sem az erősségem), akkor élvezhetőbb lenne, nem kellene annyira szemet erőltetve bogarászni. Csak a formában tudok hibát találni, egyébként klassz!:D
    Ha benne lennél egy linkcserébe... csak ha te is akarod, nem erőltetem. Tudod, hol találsz:)
    Üdv. Qwert

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett, néhány szóismétléstől és hirtelen felindulásól elkövetett helyesírási hiábtól eltekitve azt kell, hogy mondjam, az sem tudta a kedevemet szegni.
    Beleolvastam a feletted lévő történetbe, abba a novellába, de az első sor után elaludtam – talán mert nem szeretem a romantikusabb történeteket – de ahogy a tiedhez értem, szórakoztatva tudtam olvasni, ami nálam nagy szó. (nem állt megsérteni a novella íróját, én nem vagyok romantikus ember)
    Sok blogger írását sem tudom elolvasni, amikkel találkozok a bloggerek linkjei között, habár nem tudom, hogy miért. Sokkal jobban írnak, mint én, de ha a Twilight meg Alkonyat-ról szól a történetük, hidegen hagy… Persze lehet, hogy izgalmas, most nem akarom őket bántani, csak nem jutok el odáig, sőt, abban is biztos vagyok, hogy sokan így tekintenek az én blogomra is.
    Talán a te írásaid az elsők (beninán és tyna-n) kívül, akiét úgy tudom olvasni, hogy közben eszembe sem jut unatkozni. Csak gratulálni tudok, így tovább. :))
    (amúgy szerintem esélyes vagy a győztes címre. Nem láttam a többiekét, az igaz, de nem hiszem, hogy ezeket az érzéseket bármelyik ki tudná váltani belőlem. Már meg is van, hogy kire fogok szavazni.)
    Qwert

    VálaszTörlés
  3. Hát van némi külömbség a fejezetek között az biztos...Nekem legjobban ez azaz a harmadik tetszett mert nagyon kiváncsivá tettél, nem tudom mi lesz a 4. fejezetben de már nagyon várom!Látszik hogy sokad fejlödtél az első fejezet óta, bár mindegyikbe vannak hibák.Sajnos a blogspoton nem tagolja fel az írásokat így ha lehet Te majd tedd meg mert elég zavaró!Nagyon ötletes az egész és a numora meduzásról nem is beszélve! Fantáziád az van, és tehetséged is, csak még kicsit gyakorolni kell :) nekem nagyon tetszett és várom a folytatást!

    VálaszTörlés