2010. július 16., péntek

Végzetünk a numora medúza

Végzetünk a numora medúza


Ez a történet, nem egy messzi-messzi galaxisban kezdődőt, s nem is Pandorán, ahol a navik élnek együtt a természettel. Ez a történet itt a Földön ad betekintést a mindennapi károkba, s a történetnek nem csak valós alapja van, hanem maga a tény, hogy mint több ezer éve ők uralták a tengereket, s az óceánokat. Most visszavehetik, s talán nem csak hogy a vizeket, hanem az egész bolygót…A sokszínű kocsonyás lények bárhol megélhetnek. Anglia hideg vizeiben. A víz alatti vulkánok körül, s bármelyik óceánban, tengerben, rád várnak, hogy elkaphasson és csalán sejteit beléd nyomhassa. Bár ezerszínű és fajtájú, mégis veszélyesek és kerülni kéne őket, bár van olyan is, mit nem látunk. Remélem élvezni fogod-e tudományos tényen alapuló SF.




Mivel nem tudtam feltenni a frist, s nem is tudom, mert még csak egy néhány oldal van meg belőlle, ezért itt van ez, nem régi ötletem, s lehet, hogy bele vetem magam! Írjatok kommenteket, véleményeket, s kritikákat. Köszönöm: William

5 megjegyzés:

  1. Ez WOW!Nekem nagyon tetszik!Jó minden, nekem nagyon tetszik, és jó hogy valaki tudományos tényen alakuló SF-eket ír, na ilyennel még nem találkoztam, persze jó értelemben. Tetszik a fogalmazás maga és hogy medúzák szépségéről, egyben halálos csípéseikről írsz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Áh, végre nem valami romantikus szeretlek, megharagszom, gyűlöllek, szeretlek történet, hanem egy sci-fi!! Én csak azt tudom mondani, hogy ami téged érdekel és inspirál azt csináld. Majd csak megtalálod azokat az olvasókat/írókat akiknek tudsz vele nyújtani. Engem megtaláltál! :) Megtudtam az alaphelyzetet, most a történetre lennék kíváncsi. Ha az én szavam számít: Vesd bele magad! :)
    Eagon

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eagon'Li Arsan!
    Örülök hogy egy véleményen vagyunk.Eddig nem sok ember írta (veled együt 2) hogy szereti a SF-et s végre rámtalált. Örülök hogy rámtaláltál, s a történetet mármint: "Az élet titkait" egy kicsit szüneteltetem, vagy legalább is ez a fejezet kicsit tovább tart mint azt gondoltam, mert ma van a születés napom, s elég sok dolgot kell még ezen kívül megcsinálnom. Örülök hogy rámtaláltál =) !!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves William!
    Az élet titkait még nem olvastam el, az első fejezetet egyszer már igen, de olyan bonyolult és sok információt tartalmazott, hogy csak átfutni voltam képes, így nem is emlékszem túl sok mindenre belőle. Azóta többször is nekifutottam, de egyszer sem volt türelmem végigolvasni. (Ehhez hozzájárul, hogy elég nehéz olvasni ezt néhol fényes alaphátterű fehér betűket) Én inkább fantasy beállítottságú vagyok, de sosem vetettem meg a sci-fit, sőt! Csak azt olvasni szeretem, nem megírni! :)
    17 éves lettél ugye? Boldog születésnapot. Használd ki ezt a napot arra, amire szeretnéd és élvezd ki! :)
    Eagon

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, s igen 17 lettem. Én is úgy lettem az első fejezettel, hogy uff, de talán tényleg megváltoztatom a betű színt, hisz én is elég nehezen olvasom el a kommenteket, meg nem beszélve azt amit írok. =) xD

    VálaszTörlés