2010. július 20., kedd

Kreatív blogger díj!



Kedves Olvasók!

Nem számítottam díjra, főleg erre a címre nem. Köszönöm szépen kedves Vámpír barátomnak Cruentusnak, hogy rám is gondolt.Eltekintve a feltételektöl, meghatódttam mikor olvastam a rólam írt szavakat!Nem tudom-e olvastátok Cruentus bejegyzését, de egyet értek vele: Ha valaki kap egy aranyat, s tovább kel adnia 7 másik embernek a díj már nem díj, s nem tünteti ki magát a sok közül. Mivel a feltételeket tudnotok kell (akik megkaplyák tőlem a díjjat) ezért leírom:

1. Meg kell köszönnöm annak az illetőnek aki rám gondolt!

2.A logót ki kell tenni a díjazott blogra

3.Be kell linkelnem azokat akiknek tovább adom

4.Írni kell magamról 7 dolgot

5.Tovább kell adnom max. 7 bloggernek

6.Be kell linkelnem akitől kaptam

7.Írnom kell nekik, hogy dudják , ők kapták a díjjat.

Mivel már megköszöntem most írok magamról egy keveset.Nem vagyok egy türelmes tipus, s nem annyira szeretem a Love storykat, de vannak egy-két jók.A SF-ek szerintem ezerszel jobbak, s az már inkább bejön.. De van egy olyan érzésem, hogy csak azért tetszik jobban mert fiú vagyok.(Ez számít egy tulajdonságnak ?! xD ) Szeretem a kutyákat, míg a macskákat nem nagyon, hisz jó pl.: A kutya véletlenül karmolja meg gazdáját, míg a macska direkt.. És legyen az a hetedik, hogy szeretek írni, s szerintem ezzel sokan vagyunk. Nm biztos hogy profik, de jók!

Jelöltjeim:

Emi: Sokat segített, s kommentelt.Megérdemli a díjjat, de azt nem hogy teljes mértékben összehasonlítsák velem, vagy akárki mással, de szerintem ezt senki, hisz senki se egyforma. A története nagyon jó, s sokszor olvasom. Nekem nagyon tetszik, s sokaknak ki kéne próbálniuk.

Zora Kilbone: Sajnos nyári szünet van a blogján, de ő segített a blogomnak legtöbször, nem is beszélve arról, hogy a története alapján találtam meg őt. Nagyon tetszik, de ide is le kell írnom, hogy nekem ez egy büntetés, hogy hasonlítsam össze az emberek történeteit. Nem tudom, de ha tudnám se akarnám, hisz nekem nagyon tetszik az ő, s még egy-két blogger története.S még megköszönném neked, ha olvasod ezt, hogy ennyiszer segítettél, s kommentet írtál, még talán ha jól tudom talán veled volt második linkcserém, s tőled szereztem egy két látogatót.

Külön egy-két okból:

Benina: Te segítettél elösször, s ezt köszönöm. Nem küldeném el neked a díjjat, hisz olvastam Cruentustól már megkaptad. Köszönöm az első linkcserémet, s hogy ha kértelek kommenteltél.Nem szeretnék neked kellemetlenséget okozni, ezért nem küldöm vissza a díjjat.

Első vámpír barátom Cruentus: Mivel ha visszaküldeném a díjjat, szerintem meglenne a főfogás, ezért ezt nem tenném. Nagyon köszönöm szavaidat, s én szívem szerint neked is küldtem volna, de olvastam, hogy nem szetenél ilyen kellemetlen helyzetbe kerülni, de ez érthető, szerintem akár mi kezet is foghatnánk.Nagyon tetszik amit írsz, és én mindig el is olvasom, ha van időm, de sajnos az élet szalad, persze ez rád nem mondható.Nagyon köszönöm szépen a díjjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése