2010. augusztus 6., péntek

A legjobb írói díj Eagonnak!



Tudom már adtam egy díjjat Cruentusnak mint legjobb krónika író, de ez más. Nagyon tetszik ahogy Eagon fogalmaz és nagyon szeretem olvasni az 1 perceseit esetleg a fejtegetéseit!Mindenkinek ajánlom és ezt a díjat nem kell tovább adni, nem kell köszönetet mondani, azaz nem kötelező :)!A díjat azért adom át kedves Eagon, mert hálás vagyok a segítségedért, a sok tanácsért és szerintem nagyon jól írsz! Mint már írtam mindenkinek ajánlom, hisz nem hosszú, és nem is untató, sőt izgalmas is!Örülök hogy olvashatom a blogod és a kis történeteidet ezért adom most neked ezt a díjjat!

Üdv: William

1 megjegyzés:

  1. Kedves William!
    A blogomon keveset írtam, szűk helyem lévén, de itt kicsit tágabban szeretném köszönetemet kifejezni! Igazából úgy meglepődtem, hogy még mindig alig tudok bármit is kinyögni. Az, hogy esténként beszélgetünk és nem azzal a feszültséggel amit az ismeretlenek szoktak egymással, hanem felszabadultan, úgy mintha régről ismernénk már egymást, nagyon sokat számít a hangulatomon. Az, hogy elolvasod félkészen is az írásaim, mert annyira érdekel csak tovább fokozza a lelkesedésemet. És végül,ez a díj, amit nem kap meg senki más, mert névreszóló, egyedi ... a sárkány gyönyörű hófehér és ahogy ott fekszik valahogyan tiszteletet parancsol. És a lány ... Hát köszönöm, hiába vagyok a "Eagon, a legjobb író" mégsem tudok most többet mondani.
    Eagon

    VálaszTörlés